Kapitan Nauka. Żaby czy kraby? - Gra matematyczna na mnożenie
Wiek: 6+
Edgard
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
36,16 PLN
Oszczędzasz 35%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,16 zł
Żaby czy kraby to wyjątkowa gra matematyczna do nauki mnożenia w zakresie 100. Angażuje wyobraźnię, pozwala samodzielnie zrozumieć istotę działań, a nie tylko wyuczyć się wyników na pamięć. Dziecko bez trudu opanuje tabliczkę mnożenia, co na pewno zaprocentuje podczas szkolnych lekcji matematyki. Nauczy się elastyczności w liczeniu i wykonywaniu trudniejszych działań matematycznych oraz rozpocznie wykorzystywanie wiedzy w codziennych sytuacjach. Umiejętność mnożenia przyda się w przyszłości np. podczas zakupów, przy przeliczaniu składników, porcji itp.
Dzięki grze, dziecko rozwija nie tylko umiejętność mnożenia, ale również ćwiczy koncentrację, pamięć i uczy się myślenia strategicznego, które doprowadzi go do zwycięstwa.
Kinga Gałązka – matematyk, ekspert Ośrodka Rozwoju Edukacji, konsultant w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi.
Atutem gry jest jej uniwersalność oraz możliwość grania w międzynarodowym środowisku, dołączona instrukcja została przygotowana w 2 językach – polskim i angielskim.
W grze może wziąć udział 2-4 graczy, rozgrywki trwają około 20-40 minut.
W skład zestawu wchodzą: zestawie 1 duża dwustronna plansza, 1 mała dwustronna plansza działań, 20 dużych żetonów, 4 małe żetony do wykonywania działań.
Od 6. roku życia.
Dzięki grze, dziecko rozwija nie tylko umiejętność mnożenia, ale również ćwiczy koncentrację, pamięć i uczy się myślenia strategicznego, które doprowadzi go do zwycięstwa.
Kinga Gałązka – matematyk, ekspert Ośrodka Rozwoju Edukacji, konsultant w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi.
Atutem gry jest jej uniwersalność oraz możliwość grania w międzynarodowym środowisku, dołączona instrukcja została przygotowana w 2 językach – polskim i angielskim.
W grze może wziąć udział 2-4 graczy, rozgrywki trwają około 20-40 minut.
W skład zestawu wchodzą: zestawie 1 duża dwustronna plansza, 1 mała dwustronna plansza działań, 20 dużych żetonów, 4 małe żetony do wykonywania działań.
Od 6. roku życia.
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 6+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5907608646683
Oprawa: pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Łamigłówki rezolutnej główki. 7+
Aksjomat
Słupskie Bańki Mydlane, Kijki do baniek 3 oczka chmurka
Bubbles Factory