Kleropol
San Eskobar
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)
Sugerowana cena
Nasza cena
148,14 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 122,52 zł
KLEROPOL to gra imprezowo-strategiczna jakiej jeszcze nie było!
Zasady opierają się na tych z gier Monopoly czy Eurobiznes, jednak pojawiają się kluczowe zmiany, nowością są RULETKA i KALAMBURY.
Każdy z graczy zostaje członkiem Kleru, dostaje zawód, np. Katecheta w ZOO czy Kapelan Urzędów Skarbowych i trzy nieruchomości. Za przejście przez pole swojego zawodu gracz dostaje Wypłatę, ale jeśli stanie na zawodzie innego gracza musi zapłacić mu Za Posługę. Jeśli gracz nie chce płacić całej sumy, bierze kartę KALAMBUR i pokazuje hasło, gdy inna osoba je odgadnie, gracz płaci jedynie połowę. Kartę KALAMBUR gracz pokazuje także, kiedy stanie na polu START. Gdy któryś z graczy przejdzie przez pole START, rozgrywana jest RULETKA. Karty CUDA i OPATRZNOŚĆ pobieramy na stanięciu na polu na planszy. Tradycyjne pole więzienie zastąpione zostało polem PARAFIA WYGWIZDÓW.
Wszystkie karty CUDA i OPATRZNOŚĆ oparte są na prawdziwych wydarzeniach, a bardziej przekrętach członków Kleru. Do gry dołączona jest specjalna broszura z opisanymi sytuacjami wraz z przypisami. W grze pojawiają się najróżniejsze wydarzenia, od humorystycznych afer, przez przekręty finansowe do naprawdę skandalicznych wybryków.
W kartach znajdą się m.in.:
Zasady opierają się na tych z gier Monopoly czy Eurobiznes, jednak pojawiają się kluczowe zmiany, nowością są RULETKA i KALAMBURY.
Każdy z graczy zostaje członkiem Kleru, dostaje zawód, np. Katecheta w ZOO czy Kapelan Urzędów Skarbowych i trzy nieruchomości. Za przejście przez pole swojego zawodu gracz dostaje Wypłatę, ale jeśli stanie na zawodzie innego gracza musi zapłacić mu Za Posługę. Jeśli gracz nie chce płacić całej sumy, bierze kartę KALAMBUR i pokazuje hasło, gdy inna osoba je odgadnie, gracz płaci jedynie połowę. Kartę KALAMBUR gracz pokazuje także, kiedy stanie na polu START. Gdy któryś z graczy przejdzie przez pole START, rozgrywana jest RULETKA. Karty CUDA i OPATRZNOŚĆ pobieramy na stanięciu na polu na planszy. Tradycyjne pole więzienie zastąpione zostało polem PARAFIA WYGWIZDÓW.
Wszystkie karty CUDA i OPATRZNOŚĆ oparte są na prawdziwych wydarzeniach, a bardziej przekrętach członków Kleru. Do gry dołączona jest specjalna broszura z opisanymi sytuacjami wraz z przypisami. W grze pojawiają się najróżniejsze wydarzenia, od humorystycznych afer, przez przekręty finansowe do naprawdę skandalicznych wybryków.
W kartach znajdą się m.in.:
- Pijatyki i mordobicia
- Przekręty finansowe z udziałem gangsterów
- Armia kapelanów i katechetów utrzymywana z budżetu państwa
- Romanse i produkcja licznego potomstwa
- Flirt hierarchów ze środowiskiem agresywnych kibiców piłkarskich i narodowców
- Liczne interesy pomiędzy świeckim rządem a kurią
- Cenniki za udzielanie sakramentów
- Bizantyjski przepych i bogactwo hierarchów
- Wiele innych
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ego (01298)
Wiek: 14+
Wiek: 14+
Trefl
Maus
Opowieść ocalałego
Opowieść ocalałego
Prószyński i S-ka
Sezon na truskawki
Relacja
Biegnąca z wilkami
Zysk i S-ka