E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
50,40 PLN
Nasza cena
45,83 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 37,08 zł

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. ?Na rynku brakuje kompendium wiedzy, które w sposób przejrzysty, zrozumiały, a do tego rzetelny i wyczerpujący przekazywałoby studentom-przyszłym przedsiębiorcom wiedzę i podstawy kompetencyjne dotyczące szans, zagrożeń, wyzwań i zasad związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Internecie. Tym bardziej z zadowoleniem należy przyjąć pracę [?], która znakomicie wpisuje się w lukę poznawczą dotyczącą przedsiębiorczości i prowadzenia działalności gospodarczej w erze cyfryzacji. [?] Tekst ma wysoką wartość merytoryczną ? obok warstwy teoretycznej zaprezentowano przykłady oraz podsumowania. Może on stanowić podstawę dalszych dociekań i formułowania zamierzeń biznesowych przez słuchaczy studiów drugiego stopnia i studiów podyplomowych. Wreszcie może być źródłem rekomendacji dla praktyków gospodarczych w zakresie wyborów strategicznych co do e-przedsiębiorczości?. Z recenzji prof. dra hab. Wojciecha Dyducha

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    ISBN: 9788323347033
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 290
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.45 kg
    Redakcja: Bednarczyk Małgorzata, Najda-Janoszka Marta, Kopera Sebastian

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: