Media społecznościowe w trzecim sektorze

UMCS
Media społecznościowe w trzecim sektorze
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
42,00 PLN
Nasza cena
35,63 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych ? stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie ? czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory. Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Media społecznościowe w trzecim sektorze
    Autor: Ilona Dąbrowska
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788322792391
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 288
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.548 kg

    Recenzje