Kapitan Nauka. Gra na liczenie - Potwory głodomory
Wiek: 3+
Edgard
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
36,16 PLN
Oszczędzasz 35%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,16 zł
Gra rozwijająca umiejętność liczenia i wykonywania działań! Gra "Potwory głodomory" to świetna pierwsza gra wprowadzająca maluchy w świat matematyki: uczy najmłodsze dzieci liczenia do 10 oraz dodawania i odejmowania w zakresie 1-20. Dodatkowo gracze trenują spostrzegawczość, koncentrację oraz uczą się rywalizacji. Dzięki grze dzieci potrafią zastosować działania matematyczne przy rozwiązywaniu codziennych problemów. Poznawaj matematykę w zabawie i rywalizacji Dzięki kolorowym stworom gracze doskonalą umiejętność liczenia, poznają liczby oraz odkrywają tajniki układania równań matematycznych. Wesoła szata graficzna i różne warianty gry zachęcają do zabawy zarówno w domu, jak i w przedszkolu. Wspaniała rozrywka również dla niejadków! - Monika Sobkowiak - nauczycielka edukacji przedszkolnej, neurologopeda, autorka bloga Pani Monia. Gra "Potwory głodomory" polega na liczeniu jedzenia, którym trzeba nakarmić potwory, oraz rachowania różnych części ciała stworów: głów, rąk, nóg i oczu. W skład gry wchodzi 16 prostokątnych pasków, z których gracze składają własne plansze, oraz żetony z liczbami, kolorami, częściami ciała oraz rysunkami potworów, które można wykorzystać jako liczmany. Wesołe i przyjazne potwory sprawiają, że zagadnienia matematyczne są opanowywane przez dzieci szybko i intuicyjnie. Gracze, którym uda się nakarmić swoje cudaki, krzyczą: am, mniam! albo wrarrr! To doskonała zabawa i okazja do wspólnej nauki! Elementy gry zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój: nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, koncentracja, spostrzegawczość
Liczba graczy: 1-4
Średni czas gry: ok. 10-20 minut
Wiek: 3-6 lat
Liczba graczy: 1-4
Średni czas gry: ok. 10-20 minut
Wiek: 3-6 lat
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 3+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5907608646799
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 1
Format: 24.5 x 25 cm
Oprawa: Zintegrowana
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Naklejkowo Zabawy 4-latka
Olesiejuk
Teczka Żyrafki 4 latka
Olesiejuk
Szablony do odrysowywania
Tupiko
Tusz do stempli Horse 28ml - zielony
KW TRADE
Mali geniusze. Zabawy plastyczne 4-latka
Olesiejuk
Akademia dla 4-latka
Skrzat