Psychologia konsumenta

Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia konsumenta
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,00 PLN
Nasza cena
77,27 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,87 zł

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: ? klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ? analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ? perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Psychologia konsumenta
    Autor: Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: AKADEMIA PSYCHOLOGII
    ISBN: 9788301194864
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 458
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.73 kg

    Recenzje