Programowanie w ruchu Bramy i klucze
Kiedy kolejność ma znaczenie
EI System
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
997,91 PLN
997,91 / szt.Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 942,48 zł
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera
Dla uczniów w wieku 7-8 lat
Druga część nowej serii "Programowanie w ruchu" przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry-labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania równych rozwiązań tego samego zadania.
Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:
- ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
- dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
- co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
- ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
- ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Dla uczniów w wieku 7-8 lat
Druga część nowej serii "Programowanie w ruchu" przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry-labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania równych rozwiązań tego samego zadania.
Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:
- ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
- dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
- co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
- ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
- ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Szczegóły
Podtytuł: Kiedy kolejność ma znaczenie
Producent: EI System
ISBN: 9788365418258
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Format: 33.0x27.0cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 7.25 kg