Między przekazem a odkryciem. Twórcze sposoby na rozwiązywanie zadań matematycznych przez dzieci
Impuls
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
11,90 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W książce Autorka stara się udzielić odpowiedzi na następujące pytania: Jak pomagać uczniowi, by nie zostawiać dziecka samemu sobie, a jednocześnie pozwolić mu na samodzielną pracę? Jak nie pomagać za dużo, zabierając przyjemność osobistego sukcesu? Jak wprowadzać dziecko w świat matematyki, nie traktując jej jako zasobu wiedzy, ale przede wszystkim jako sposobu patrzenia na świat i sposobu jej myślenia? Jak wykorzystać jej treści i narzędzia dla wspierania rozwoju umysłowego, społecznego i emocjonalnego u dziecka?
W publikacji część praktyczna łączy się z przestrzeganiem jawnego, systematycznego pokazywania teoretycznych podstaw proponowanych rozwiązań i udzielanych rad. Autorka podkreśla, że aktywność matematyczna dziecka może i powinna być fundamentem drogi do sukcesu na innych płaszczyznach i poziomach nauczania. Książka kierowana jest przede wszystkim do nauczycieli, którzy chcą pomóc dziecku na początku tej drogi.
W publikacji część praktyczna łączy się z przestrzeganiem jawnego, systematycznego pokazywania teoretycznych podstaw proponowanych rozwiązań i udzielanych rad. Autorka podkreśla, że aktywność matematyczna dziecka może i powinna być fundamentem drogi do sukcesu na innych płaszczyznach i poziomach nauczania. Książka kierowana jest przede wszystkim do nauczycieli, którzy chcą pomóc dziecku na początku tej drogi.
Szczegóły
Autor: Wojnarowska Monika
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373088962
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 84
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.145 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rumuni Świadomość mity historia
Inwestycje
Polityczna mapa świata
RV VERLAG
Informator Prawniczy B6 2009
LexisNexis
Story of Edgar Sawtelle
Harper Collins Publ. UK
Struktura kłamstwa
Bellona
Bildworterbuch Die 1000 wichtigsten Worter in
Hueber Verlag