Abominacja: Dziedzictwo Frankensteina (13812)
Wiek: 13+
Rebel
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
171,83 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Abominacja: Dziedzictwo Frankensteina to gra strategiczna o tworzeniu własnych kreatur, zainspirowana gotyckim horrorem Mary Shelley. Podczas zabawy 2-4 graczy wciela się w naukowców, którzy dołożą wszelkich starań, by zwyciężyć w wyścigu o stworzenie nowego Frankensteina. Monstrum potrzebuje Waszej pomocy, by zrobić to, czego nie zdążył dokonać jej twórca: ożywić kreaturę podobną do niej; towarzysza, który rozjaśni mroki samotności.
Na czym to polega?
Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu pracowników i mądremu zarządzaniu zasobami w postaci elementów rozkładających się ciał, będziecie starali się osiągnąć jak najszybszy postęp w badaniach. Zatrudniając mniej lub bardziej renomowanych pracowników będziecie musieli zbierać materiał z okolicznych cmentarzy i kostnic, a także przeprowadzać ważne badania w Akademii Nauk oraz we własnym laboratorium. Monstrum będzie składać Wam niespodziewane wizyty – ci, którzy pracują sprawnie, otrzymają nagrodę, jednak pozostający w tyle powinni mieć się na baczności.
Gra kończy się, gdy któremuś z uczestników uda się ożywić swoje dzieło, lub gdy kapitan zabije monstrum. Zwycięża gracz z najwyższą liczbą punktów.
Zawartość pudełka:
- plansza Paryża
- plansza wydarzeń
- 4 plansze laboratoriów
- 8 kości wstrząsów elektrycznych
- 4 karty anatomii (89x140 mm)
- 40 dużych kart
- 100 małych kart
- 29 pionków
- 243 znaczniki
- 98 żetonów
- 4 karty pomocy (89x140 mm)
- 12 zestawów łączników
Ilość graczy: 2-4
Średni czas gry: ok. 60-120 minut
Wiek: 13+
Na czym to polega?
Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu pracowników i mądremu zarządzaniu zasobami w postaci elementów rozkładających się ciał, będziecie starali się osiągnąć jak najszybszy postęp w badaniach. Zatrudniając mniej lub bardziej renomowanych pracowników będziecie musieli zbierać materiał z okolicznych cmentarzy i kostnic, a także przeprowadzać ważne badania w Akademii Nauk oraz we własnym laboratorium. Monstrum będzie składać Wam niespodziewane wizyty – ci, którzy pracują sprawnie, otrzymają nagrodę, jednak pozostający w tyle powinni mieć się na baczności.
Gra kończy się, gdy któremuś z uczestników uda się ożywić swoje dzieło, lub gdy kapitan zabije monstrum. Zwycięża gracz z najwyższą liczbą punktów.
Zawartość pudełka:
- plansza Paryża
- plansza wydarzeń
- 4 plansze laboratoriów
- 8 kości wstrząsów elektrycznych
- 4 karty anatomii (89x140 mm)
- 40 dużych kart
- 100 małych kart
- 29 pionków
- 243 znaczniki
- 98 żetonów
- 4 karty pomocy (89x140 mm)
- 12 zestawów łączników
Ilość graczy: 2-4
Średni czas gry: ok. 60-120 minut
Wiek: 13+
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 13+
Autor: Dan Blanchett
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5902650613812
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Format: 29.0x29.0cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 1.814 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dolina królików
Zielona Sowa
Przełęcz Diatłowa
Tajemnica dziewięciorga
Tajemnica dziewięciorga
Illuminatio
Spacer po Burano
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Nasza Księgarnia