Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
37,65 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,05 zł

Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni.

Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności.

Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami – z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
    Autor: Łukasz Sułkowski, Robert Seliga
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    ISBN: 9788323347286
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 322
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje