Zasilanie silnika wysokoprężnego mieszaninami ON i EETB
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
60,73 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,50 zł
W monografii przedstawiono syntetyczne ujęcie zagadnień dotyczących silników wysokoprężnych zasilanych mieszaninami oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym w ustalonych warunkach pracy. Obszernie omówiono właściwości paliw z dodatkiem tlenu do silników wysokoprężnych. Scharakteryzowano metodykę badań. Podano podstawy tworzenia mieszanki palnej, procesu wtrysku i spalania paliwa oraz wskaźniki efektywności pracy silnika. Zaprezentowano także zagadnienia z zakresu emisji limitowanych składników spalin. Oceniono wpływ eteru etylo-tert-butylowego w mieszaninie z olejem napędowym na proces tarcia i korozji oraz zwrócono uwagę na zagadnienia stuku silnika i jego hałasu. Analizie statystycznej poddano zjawiska niepowtarzalności parametrów maksymalnych ciśnień wtrysku i spalania.
Szczegóły
Autor: Wincenty Lotko, Krzysztof Górski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301195236
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 248
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.404 kg