Badanie komunikacji vol. 2

Libron
Badanie komunikacji vol. 2
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
44,00 PLN
Nasza cena
40,87 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,80 zł

?W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (?) Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich?. Fragment Wstępu

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Badanie komunikacji vol. 2
    Wydawnictwo: Libron
    ISBN: 9788366445017
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 272
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.36 kg
    Redakcja: Siemes Annette, Grech Michał, Wszołek Mariusz

    Recenzje