Badanie komunikacji vol. 2
Libron

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
41,44 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,80 zł
?W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (?) Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich?. Fragment Wstępu
Szczegóły
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445017
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Siemes Annette, Grech Michał, Wszołek Mariusz