Wartości we wpisach polskich partii politycznych w Internecie w okresie okołowyborczym w 2015 roku
Libron
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
25,50 PLN
Oszczędzasz 46%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,50 zł
W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica ? lewica. Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku zarówno w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym. Publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej Projektowanie komunikacji.
Szczegóły
Autor: Kamil Olender
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366269187
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 242
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg