Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Septem
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
41,56 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.

W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
-  Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek

[O autorach]
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.

Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 17.0x23.0 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
    Autor: Brian Lawley, Pamela Schure
    Wydawnictwo: Septem
    ISBN: 9788328359291
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 384
    Format: 17.0x23.0 cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje