Mosty a środowisko
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
70,69 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,00 zł
Tytuł ten podsumowuje seminarium Naukowo-Techniczne, które odbyło się we Wrocławiu w dniach 28-29 listopada 2019 roku, organizowane przez Katedrę Mostów i Kolei Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej.
Wstęp:
W ostatnim trzydziestoleciu budowana jest w Polsce sieć autostrad i dróg ekspresowych, modernizowane są linie kolejowe oraz układy komunikacyjne miast. W tym okresie zbudowaliśmy znaczną liczbę nowatorskich i udanych architektonicznie konstrukcji, które, co jest naturalne, przewyższyły osiągnięcia poprzednich epok. Sytuacja ta, porównywalna z okresem budowy linii kolejowych w drugiej połowie XIX wieku, spowodowała wielki rozwój inżynierii mostowej w Polsce.
To u nas powstały dwa największe mosty typu ekstradosed w Europie (w Kwidzyniu i Ostródzie), oraz nowatorskie konstrukcje zespolone i łukowe. Coraz częściej do Polski przyjeżdżają specjaliści z zagranicy by obejrzeć polskie mosty.
Można uznać, że podstawowe potrzeby zostały już w dużej mierze zaspokojone, więc powinniśmy budować rozważnej, zwracając większą uwagę na ochronę środowiska i krajobrazu.
Tym problemom poświęciliśmy 15-tą edycję Seminarium Wrocławskie Dni Mostowe.
Pragnę w tym miejscu, w imieniu Komitetu Organizacyjnego, podziękować Autorom za przygotowanie referatów, Komitetowi Programowemu za merytoryczną ocenę zgłoszonych prac oraz Sponsorom za wsparcie finansowe.
Uczestnikom Seminarium życzę, aby treści prezentacji oraz wzajemnych spotkań były pomocne w działalności zawodowej i naukowej w obszarze inżynierii mostowej.
Wstęp:
W ostatnim trzydziestoleciu budowana jest w Polsce sieć autostrad i dróg ekspresowych, modernizowane są linie kolejowe oraz układy komunikacyjne miast. W tym okresie zbudowaliśmy znaczną liczbę nowatorskich i udanych architektonicznie konstrukcji, które, co jest naturalne, przewyższyły osiągnięcia poprzednich epok. Sytuacja ta, porównywalna z okresem budowy linii kolejowych w drugiej połowie XIX wieku, spowodowała wielki rozwój inżynierii mostowej w Polsce.
To u nas powstały dwa największe mosty typu ekstradosed w Europie (w Kwidzyniu i Ostródzie), oraz nowatorskie konstrukcje zespolone i łukowe. Coraz częściej do Polski przyjeżdżają specjaliści z zagranicy by obejrzeć polskie mosty.
Można uznać, że podstawowe potrzeby zostały już w dużej mierze zaspokojone, więc powinniśmy budować rozważnej, zwracając większą uwagę na ochronę środowiska i krajobrazu.
Tym problemom poświęciliśmy 15-tą edycję Seminarium Wrocławskie Dni Mostowe.
Pragnę w tym miejscu, w imieniu Komitetu Organizacyjnego, podziękować Autorom za przygotowanie referatów, Komitetowi Programowemu za merytoryczną ocenę zgłoszonych prac oraz Sponsorom za wsparcie finansowe.
Uczestnikom Seminarium życzę, aby treści prezentacji oraz wzajemnych spotkań były pomocne w działalności zawodowej i naukowej w obszarze inżynierii mostowej.
Szczegóły
Wydawnictwo: Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
ISBN: 9788371252846
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 496
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.025 kg
Redakcja: Biliszczuk Jan
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rozmowy
EMG
Portret rodziny z herbem we wnętrzu
Poznańskie
Rozmowy drugie
EMG
O królu Dębie i jego wspaniałym królestwie
Literatura
Przygody jeża Szymona
Jesień-Zima
Jesień-Zima
Literatura
Przygody jeża Szymona.
Wiosna-Lato
Wiosna-Lato
Literatura
Macierzanek
Literatura
Gwizdek przygody tatrzańskiego świstaka
Literatura
Atom dla klimatu
Słowa na wybiegu