The New Luxury
Highsnobiety: Defining the Aspirational in the Age of Hype

Gestalten
The New Luxury
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
203,40 PLN
Nasza cena
184,93 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st century. Featuring new interviews with industry leaders including Kim Jones, Hiroshi Fujiwara, and Yoon, case studies of the most important brands of the new luxury era, and a preface by Alexandre Arnault of RIMOWA and LVMH scion.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 22.0x29.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: The New Luxury
    Podtytuł: Highsnobiety: Defining the Aspirational in the Age of Hype
    Wydawnictwo: Gestalten
    ISBN: 9783899559835
    Języki: angielski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 320
    Format: 22.0x29.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 1.935 kg

    Recenzje