Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

edu-Libri
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
18,67 PLN
Oszczędzasz 59%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 17,75 zł

Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
    Autor: Adam Figiel, Magda Ziembińska
    Wydawnictwo: edu-Libri
    ISBN: 9788365648976
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 132
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.23 kg

    Recenzje