Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
edu-Libri
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
18,01 PLN
Oszczędzasz 60%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 17,75 zł
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka
Szczegóły
Autor: Adam Figiel, Magda Ziembińska
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648976
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 132
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Papier kserograficzny Polspeed A4/500 arkuszy
PBS Connect Polska
Wizerunek gminy i jego ochrona
Wolters Kluwer