Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Wydawnictwo Naukowe PWN
Zarządzanie reputacją firm rodzinnych
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
94,00 PLN
Nasza cena
89,50 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 89,50 zł

Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych. Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:
- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych;
- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego;
- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi;
- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi;
- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zarządzanie reputacją firm rodzinnych
    Autor: Zdzisława Dacko-Pikiewicz
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301206468
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 254
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.42 kg

    Recenzje