Znaj Znak - Monte Cassino
IPN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
14,12 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Znaj Znak Monte Cassino to drugie wydanie karcianej gry edukacyjnej, w której wiedza na temat jednej z najważniejszych bitew II wojny światowej przychodzi samoistnie podczas zabawy.
W trakcie rozgrywki w Znaj Znak - Monte Cassino gracze uczą się rozpoznawać m.in. wybranych żołnierzy, oznaki jednostek biorących udział w bitwie, uzbrojenie, istotne wydarzenia historyczne z okresu II wojny światowej oraz najważniejsze daty. Występujące na kartach 133 symbole zostały dobrane w taki sposób, by ukazać tę decydującą bitwę w szerokiej, międzynarodowej perspektywie, która podkreśla bohaterski wysiłek nie tylko Polaków, ale i wszystkich aliantów.
Na każdej karcie do gry znajduje się 12 różnych symboli związanych z bitwą o Monte Cassino. Każdą parę kart łączy wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli jej nie zna, odwraca kartę i odczytuje nazwę oraz opis symbolu, po czym wykłada na stół nową kartę i gra toczy się dalej. Jeżeli gracz pamiętał prawidłową nazwę, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.
W pudełku znajdują się 132 karty do gry oraz broszura zawierającą instrukcję i opracowanie historyczne wzbogacone o biogramy wybranych weteranów 2 Korpusu Polskiego Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie. Jeden egzemplarz pozwala zagrać tak w dwie, jak i w 26 osób, dlatego gra nadaje się do wykorzystania zarówno w domu, jak i podczas lekcji szkolnych. Wszystkie elementy gry są w językach polskim i angielskim.
W trakcie rozgrywki w Znaj Znak - Monte Cassino gracze uczą się rozpoznawać m.in. wybranych żołnierzy, oznaki jednostek biorących udział w bitwie, uzbrojenie, istotne wydarzenia historyczne z okresu II wojny światowej oraz najważniejsze daty. Występujące na kartach 133 symbole zostały dobrane w taki sposób, by ukazać tę decydującą bitwę w szerokiej, międzynarodowej perspektywie, która podkreśla bohaterski wysiłek nie tylko Polaków, ale i wszystkich aliantów.
Na każdej karcie do gry znajduje się 12 różnych symboli związanych z bitwą o Monte Cassino. Każdą parę kart łączy wspólny symbol. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli jej nie zna, odwraca kartę i odczytuje nazwę oraz opis symbolu, po czym wykłada na stół nową kartę i gra toczy się dalej. Jeżeli gracz pamiętał prawidłową nazwę, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.
W pudełku znajdują się 132 karty do gry oraz broszura zawierającą instrukcję i opracowanie historyczne wzbogacone o biogramy wybranych weteranów 2 Korpusu Polskiego Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie. Jeden egzemplarz pozwala zagrać tak w dwie, jak i w 26 osób, dlatego gra nadaje się do wykorzystania zarówno w domu, jak i podczas lekcji szkolnych. Wszystkie elementy gry są w językach polskim i angielskim.
Szczegóły
Producent: IPN
ISBN: 9788380986145
Rok wydania: 2019
Oprawa: pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jaką żoną jestem?
Koinonia
Batman. Sekta
Egmont