Teoria komunikowania masowego
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
68,50 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,95 zł
Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
organizacji i kulturze mediów;
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.
Szczegóły
Autor: Denis McQuail
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115153901
ISBN: 9788301151539
Tłumacz: Bucholc Marta, Szulżycka Alina
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 576
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.81 kg
Redakcja: Goban-Klas Tomasz
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Komunikowanie polityczne i publiczne
Wydawnictwo Naukowe PWN
Historia Polski 1914-2005
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pons Słownik obrazkowy polski francuski
LektorKlett
Niegodziwcy
Czarne
Słownik obrazkowy Polski Niemiecki
LektorKlett
Lewandowski Wygrane marzenia
Egmont