Menedżer na starcie
Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki
MT Biznes
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
Nasza cena
53,18 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,11 zł
Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i rozpocznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie otrzeźwiająca prawda: nie masz pojęcia, co dalej.
Dokładnie tak czuła się Julie Zhuo, kiedy w wieku dwudziestu pięciu lat jako zupełna nowicjuszka objęła stanowisko menedżerskie. Wpatrywała się w długą listę stojących przed nią wyzwań – od rekrutacji i redukcji, przez organizację spotkań i prowadzenie korespondencji, aż po planowanie i promocję – a w jej głowie kłębiły się tysiące pytań i obaw. Jak kierować pracą zespołu, by przynosiła wymierne korzyści? Jak stać się mentorem rozwoju swoich podwładnych? Jak być pewnym siebie liderem w nowych, nieoczekiwanych okolicznościach?
Dziś, mając na koncie pracę z zespołami liczącymi nawet setki osób, Julie chce podzielić się z innymi swoją najważniejszą lekcją: nikt nie rodzi się wielkim menedżerem, ale każdy może nim zostać. Jeśli trzymasz w dłoniach tę książkę, jesteś na dobrej drodze do tego celu.
Menedżer na starcie to nowoczesny przewodnik pełen przykładów zaczerpniętych z codziennej praktyki i wnikliwych spostrzeżeń, dzięki którym dowiesz się między innymi:
- jak odróżnić dobrego menedżera od przeciętnego,
- kiedy zatrudnić kandydata, choć nie wypadł najlepiej podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- jak zbliżyć się do podwładnych i zyskać ich zaufanie,
- czym tak naprawę jest feedback i jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
- do kogo się zwrócić, gdy nie wiesz, co robić, i potrzebujesz wsparcia.
Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w pracy, czy doświadczonym liderem, czy też chcesz awansować, ta książka pozwoli ci się stać takim menedżerem, jakiego sam chciałbyś mieć.
"Żałuję, że nie miałem tej książki, kiedy budowałem swój pierwszy zespół w Instagramie. Julie porusza wszelkie kwestie dotyczące roli menedżera, od pierwszego spotkania z zespołem po wspólne osiąganie wielkich celów."
- MIKE KRIEGER, współzałożyciel Instagrama
"Julie Zhuo musiała w ekspresowym tempie opanować sztukę bycia menedżerem, kiedy jej rola w dynamicznie rozwijającym się startupie z Doliny Krzemowej zaczęła przybierać na znaczeniu. W książce Menedżer na starcie dzieli się z czytelnikiem tym, czego się nauczyła – nierzadko w bolesny sposób. Julie łączy nowatorską analizę funkcjonowania organizacji z frapującymi przykładami rozbieżności między teorią a praktyką, okraszając wszystko historiami swoich własnych sukcesów i pomyłek."
- GRETCHEN RUBIN, autorka bestsellera Projekt szczęście
"Wszystkie książki biznesowe, jakie przeczytałam w swojej karierze konsultanta, a później dyrektora generalnego, zostały napisane przez mężczyzn. Julie, wybitna informatyczka, Amerykanka w pierwszym pokoleniu i młoda matka, wnosi całkowicie nowe, świeże spojrzenie na kwestię przywództwa. Ta książka jest dokładnie taka jak Julie: skromna, inspirująca i błyskotliwa."
- LEILA JANAH, CEO i założycielka Samasource i LXMI, autorka książki Give Work
"Dzięki Julie rola menedżera nie wydaje się już tak skomplikowana jak dotychczas. Autorka zabiera czytelnika w fascynującą podróż i ujmuje go historiami pełnymi niezręcznych, zabawnych i trudnych momentów z życia debiutującego menedżera. Jej książka to przejrzysty zbiór wskazówek, jak wywierać pozytywny wpływ i w pełni wykorzystać potencjał swojego zespołu. Jeśli jesteś początkującym menedżerem, dowiesz się, jak ruszyć z kopyta, a jeśli masz już pewne doświadczenie, wyniesiesz swoje umiejętności menedżerskie na zupełnie inny poziom."
- LOGAN GREEN, CEO i współzałożyciel Lyft
***
JULIE ZHUO jest jedną z czołowych liderek Doliny Krzemowej w dziedzinie projektowania produktu. Stoi na czele zespołów, które odpowiadają za tworzenie jednych z najpopularniejszych na świecie usług mobilnych i internetowych, użytkowanych każdego dnia przez miliardy osób. Regularnie porusza kwestie związane z technologią, projektowaniem i przywództwem na swoim popularnym blogu The Year of the Looking Glass oraz na łamach takich publikacji, jak „The New York Times” i „Fast Company”. Ukończyła studia informatyczne na Uniwersytecie Stanforda.
Autorka przekaże część zysków ze sprzedaży książki na rzecz organizacji charytatywnych AnitaB.org i OneGoal.
Dokładnie tak czuła się Julie Zhuo, kiedy w wieku dwudziestu pięciu lat jako zupełna nowicjuszka objęła stanowisko menedżerskie. Wpatrywała się w długą listę stojących przed nią wyzwań – od rekrutacji i redukcji, przez organizację spotkań i prowadzenie korespondencji, aż po planowanie i promocję – a w jej głowie kłębiły się tysiące pytań i obaw. Jak kierować pracą zespołu, by przynosiła wymierne korzyści? Jak stać się mentorem rozwoju swoich podwładnych? Jak być pewnym siebie liderem w nowych, nieoczekiwanych okolicznościach?
Dziś, mając na koncie pracę z zespołami liczącymi nawet setki osób, Julie chce podzielić się z innymi swoją najważniejszą lekcją: nikt nie rodzi się wielkim menedżerem, ale każdy może nim zostać. Jeśli trzymasz w dłoniach tę książkę, jesteś na dobrej drodze do tego celu.
Menedżer na starcie to nowoczesny przewodnik pełen przykładów zaczerpniętych z codziennej praktyki i wnikliwych spostrzeżeń, dzięki którym dowiesz się między innymi:
- jak odróżnić dobrego menedżera od przeciętnego,
- kiedy zatrudnić kandydata, choć nie wypadł najlepiej podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- jak zbliżyć się do podwładnych i zyskać ich zaufanie,
- czym tak naprawę jest feedback i jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami,
- do kogo się zwrócić, gdy nie wiesz, co robić, i potrzebujesz wsparcia.
Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w pracy, czy doświadczonym liderem, czy też chcesz awansować, ta książka pozwoli ci się stać takim menedżerem, jakiego sam chciałbyś mieć.
"Żałuję, że nie miałem tej książki, kiedy budowałem swój pierwszy zespół w Instagramie. Julie porusza wszelkie kwestie dotyczące roli menedżera, od pierwszego spotkania z zespołem po wspólne osiąganie wielkich celów."
- MIKE KRIEGER, współzałożyciel Instagrama
"Julie Zhuo musiała w ekspresowym tempie opanować sztukę bycia menedżerem, kiedy jej rola w dynamicznie rozwijającym się startupie z Doliny Krzemowej zaczęła przybierać na znaczeniu. W książce Menedżer na starcie dzieli się z czytelnikiem tym, czego się nauczyła – nierzadko w bolesny sposób. Julie łączy nowatorską analizę funkcjonowania organizacji z frapującymi przykładami rozbieżności między teorią a praktyką, okraszając wszystko historiami swoich własnych sukcesów i pomyłek."
- GRETCHEN RUBIN, autorka bestsellera Projekt szczęście
"Wszystkie książki biznesowe, jakie przeczytałam w swojej karierze konsultanta, a później dyrektora generalnego, zostały napisane przez mężczyzn. Julie, wybitna informatyczka, Amerykanka w pierwszym pokoleniu i młoda matka, wnosi całkowicie nowe, świeże spojrzenie na kwestię przywództwa. Ta książka jest dokładnie taka jak Julie: skromna, inspirująca i błyskotliwa."
- LEILA JANAH, CEO i założycielka Samasource i LXMI, autorka książki Give Work
"Dzięki Julie rola menedżera nie wydaje się już tak skomplikowana jak dotychczas. Autorka zabiera czytelnika w fascynującą podróż i ujmuje go historiami pełnymi niezręcznych, zabawnych i trudnych momentów z życia debiutującego menedżera. Jej książka to przejrzysty zbiór wskazówek, jak wywierać pozytywny wpływ i w pełni wykorzystać potencjał swojego zespołu. Jeśli jesteś początkującym menedżerem, dowiesz się, jak ruszyć z kopyta, a jeśli masz już pewne doświadczenie, wyniesiesz swoje umiejętności menedżerskie na zupełnie inny poziom."
- LOGAN GREEN, CEO i współzałożyciel Lyft
***
JULIE ZHUO jest jedną z czołowych liderek Doliny Krzemowej w dziedzinie projektowania produktu. Stoi na czele zespołów, które odpowiadają za tworzenie jednych z najpopularniejszych na świecie usług mobilnych i internetowych, użytkowanych każdego dnia przez miliardy osób. Regularnie porusza kwestie związane z technologią, projektowaniem i przywództwem na swoim popularnym blogu The Year of the Looking Glass oraz na łamach takich publikacji, jak „The New York Times” i „Fast Company”. Ukończyła studia informatyczne na Uniwersytecie Stanforda.
Autorka przekaże część zysków ze sprzedaży książki na rzecz organizacji charytatywnych AnitaB.org i OneGoal.
Szczegóły
Podtytuł: Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki
Autor: Julie Zhuo
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380878952
Tytuł oryginału: The Making of a Manager: How to Crush Your Job as the New Boss
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 320
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Drive
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Studio Emka