Reklama cyfrowa
Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
58,20 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,20 zł
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.
Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.
Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Szczegóły
Podtytuł: Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Autor: Andrew McStay
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381426176
Tłumacz: Jankowiak Karolina
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 306
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Fiszki język włoski Słownictwo 1
Cztery Głowy
Fiszki język norweski Słownictwo 1
Cztery Głowy
FISZKI język niemiecki Starter Poziom podstawowy
Cztery Głowy
Fiszki Starter szwedzki
Cztery Głowy
Fiszki Starter chiński
Cztery Głowy
Reklama wczoraj i dziś
Difin
Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka
Wydawnictwo Naukowe PWN