Kompendium wiedzy o marketingu

Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompendium wiedzy o marketingu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
62,87 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,95 zł

Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kompendium wiedzy o marketingu
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: KOMPENDIUM WIEDZY
    ISBN: 9788301148379
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 358
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.43 kg
    Redakcja: Pilarczyk Bogna, Mruk Henryk

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: