Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Świat
Wiek: 6+
Edgard
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
49,88 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,74 zł
Gra edukacyjna Świat to nie lada gratka dla najmłodszych miłośników podróży. Rozpocznijcie rodzinną przygodę, podczas której odwiedzicie najciekawsze miejsca na Ziemi, poznacie skarby natury i architektoniczne perełki.
Każda rozgrywka to porcja informacji o świecie, które pomogą rozwiązać przygotowane zagadki. Ta wiedza zaprocentuje nie tylko w życiu codziennym, ale również na lekcjach przyrody i geografii.
Gra Świat to także ćwiczenie spostrzegawczości, koncentracji i refleksu, które zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę. To klasyczny wyścig, w którym zwycięzcą zostanie gracz, który jako pierwszy dotrze do mety. Jest na to kilka sposobów! Pomóc może udzielenie odpowiedzi na pytania, wykonanie działania opisanego na karcie oraz wypatrzenie na planszy wskazanego zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu.
Kiedy na sawannie pada deszcz? Kto wymyślił nazwę Grenlandia? Każda rozgrywka jest pełna fascynujących pytań, dzięki którym świat jest na wyciągniecie ręki. Poznajcie odpowiedzi i sprawdźcie, jakie korzyści przyniesie połączenie nauki z zabawą!
Autorem gry jest dr Hubert Wierciński - antropolog, etnolog, pasjonat archeologii, podróży i wspinaczek górskich. Przygotowaniem ilustracji zajęła się Anastasiia Moshina, której barwne i wesołe ilustracje z pewnością zachęcą do odkrywania nowych miejsc, budowli, pomników czy cudów natury.
Zawartość pudełka:
- plansza,
- 55 kart,
- pionki,
- kostka,
- instrukcja
Dla dzieci od 6. roku życia.
Każda rozgrywka to porcja informacji o świecie, które pomogą rozwiązać przygotowane zagadki. Ta wiedza zaprocentuje nie tylko w życiu codziennym, ale również na lekcjach przyrody i geografii.
Gra Świat to także ćwiczenie spostrzegawczości, koncentracji i refleksu, które zachęci do wspólnej zabawy całą rodzinę. To klasyczny wyścig, w którym zwycięzcą zostanie gracz, który jako pierwszy dotrze do mety. Jest na to kilka sposobów! Pomóc może udzielenie odpowiedzi na pytania, wykonanie działania opisanego na karcie oraz wypatrzenie na planszy wskazanego zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu.
Kiedy na sawannie pada deszcz? Kto wymyślił nazwę Grenlandia? Każda rozgrywka jest pełna fascynujących pytań, dzięki którym świat jest na wyciągniecie ręki. Poznajcie odpowiedzi i sprawdźcie, jakie korzyści przyniesie połączenie nauki z zabawą!
Autorem gry jest dr Hubert Wierciński - antropolog, etnolog, pasjonat archeologii, podróży i wspinaczek górskich. Przygotowaniem ilustracji zajęła się Anastasiia Moshina, której barwne i wesołe ilustracje z pewnością zachęcą do odkrywania nowych miejsc, budowli, pomników czy cudów natury.
Zawartość pudełka:
- plansza,
- 55 kart,
- pionki,
- kostka,
- instrukcja
Dla dzieci od 6. roku życia.
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 6+
Autor: Hubert Wierciński
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5903792767098
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Oprawa: pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Atlas Europy dla dzieci
Fenix
Kicia Kocia. Zima
Media Rodzina
Dziennik cwaniaczka. Tom 13. Jak po lodzie
Nasza Księgarnia