Analiza Decyzji
Nieoczywiste
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
88,17 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 78,71 zł
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień ? omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem jest przezwyciężenie tych trudności. Autorzy w sposób jasny i prosty, bez nadmiernego odwoływania się do notacji matematycznej, przedstawiają takie kwestie, jak:
- technika oceny wieloatrybutowej (SMART) oraz techniki opcjonalne (m.in. proces hierarchii analitycznej, metoda równych zmian i technika MACBETH),
- podejmowanie decyzji w warunkach niepewności,
- drzewa decyzyjne i diagramy wpływu,
- metody szacowania prawdopodobieństwa,
- metoda delficka, rynki prognostyczne i debaty decyzyjne,
- modelowanie problemów związanych z przydzielaniem zasobów,
- planowanie scenariuszowe,
- systemy eksperckie.
Proces podejmowania decyzji częstokroć przebiega niewłaściwie ? i to zazwyczaj bez naszej wiedzy. W tej książce pokazano, jak stosować analizę decyzyjną, aby podejmowane decyzje byty skuteczne. Atrakcyjność tej książki polega na przedstawieniu wielu ujęć analizy decyzyjnej w formie przystępnej dla zapracowanych dyrektorów i zarządzających firmami.
prof. Lawrence D. Phillips
London School of Economics and Political Science
Książka opisuje sposoby podejmowania decyzji tak, aby decyzje te były racjonalne i trafne. Chodzi tu przede wszystkim o decyzje podejmowane przez dyrektorów i inne osoby zarządzające instytucjami państwowymi, firmami czy pojedynczymi projektami, ale autorzy chętnie odwołują się też do decyzji osobistych ? np. czy zmienić niesatysfakcjonujące miejsce zatrudnienia, jak wynająć lokal na biuro.
prof. Tadeusz Tyszka
Kierownik Centrum Psychologii Ekonomicznej i Badań Decyzji Akademia Leona Koźmińskiego
Adresaci
Książka jest przeznaczana nie tylko dla uczestników kursów MBA oraz studentów zarządzania i kierunków ekonomicznych, lecz także samych zarządzających, od tych prowadzących pojedyncze projekty po szefów dużych przedsiębiorstw.
Szczegóły
Autor: Paul Goodwin, George Wright
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402454
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Piotr Matyja
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 508
Oprawa: Twarda
Waga: 0.96 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Etyka
Studio Emka