Współczesne media. Tom 2: Problemy i metody badań nad mediami
UMCS
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
47,54 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 37,54 zł
Tom jest osiągnięciem naukowym. [...] Będzie dobrze służył wielu dyscyplinom polskiej humanistyki [...], pomnaża w stopniu wysokim nasza wiedzę o mediach i języku "medialnym". Zagadnienie jest fascynujące poznawczo zarówno dla lingwistyki, jak i nauk społecznych (medioznawstwa, teorii kultury, psychologii społecznej, politologii) z kilku powodów. Po pierwsze, media stały się we współczesnym świecie dominującą siłą napędową cywilizacji, a internet, korona mediów, podstawą funkcjonowania jednostek, mniejszych i większych grup aż po wymiar globalny. Po wtóre, w dwóch ostatnich dekadach XX wieku dokonała się rewolucja w przyswajaniu wiedzy, kultura pisma została zastąpiona przez nową kulturę piśmienności elektronicznej; ta nowa kultura jest silnie powiązana z najnowocześniejszymi mediami. Po trzecie, we wszystkich mediach, także w mediach najnowszej generacji, język nadal pełni rolę najważniejszą i wciąż jest kodem wiodącym, jednak narażonym na działanie medialnych mód, kultów i fascynacji.
Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
Z recenzji prof. dr. hab. Kazimierza Ożoga
Szczegóły
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322792711
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 316
Oprawa: Miękka
Waga: 0.604 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa-Figura Danuta