Miasto, barrios i kultura popularna w Peru
Tożsamość kulturowa nowych mieszkańców Limy
Księgarnia Akademicka

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
31,78 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 26,27 zł
Monografia wprowadza czytelników w zagadnienia związane z tożsamością i miastami Ameryki Łacińskiej, wskazując najważniejsze latynoamerykańskie teorie kultury miejskiej i zmiany kulturowej (transkulturacja, kultura hybrydowa, heterogeniczność). Następnie, łącząc dwa poziomy analizy przestrzeni miasta, przedstawia badania terenowe w nieformalnym osiedlu oraz analizuje przykłady kultury popularnej pojawiające się w dzielnicach klas średniej i wyższej Limy. Kultura popularna z jej najbardziej żywiołowymi reprezentacjami, jakimi są m.in. muzyka chicha, popularna grafika i nowe miejskie fiestas, dziś najlepiej definiuje tożsamość kulturową migrantów miejskich i ich dzieci, a także zmienia oblicze peruwiańskiej stolicy i wnosi nowe wątki w dyskusję nad tożsamością narodową.
Szczegóły
Podtytuł: Tożsamość kulturowa nowych mieszkańców Limy
Autor: Katarzyna Górska
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
Seria: Societas
ISBN: 9788381381734
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 302
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg