Działalność twórcza młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięcia edukacyjne
Towarzystwo Naukowe KUL
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
41,52 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,02 zł
Głównym celem publikacji jest analiza związków i zależności między działalnością twórczą młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięciami edukacyjnymi w świetle literatury i własnych badań empirycznych oraz opracowanie teoretycznych podstaw pedagogii twórczości w cyberprzestrzeni w kontekście teorii pedagogiki personalistycznej i praktycznych wskazań pedagogicznych. Praca wpisuje się w pedagogikę kultury, pedagogikę personalistyczną, pedagogikę twórczości, pedagogikę szkolną. Wybraną problematykę badań podjęto przez wzgląd na brak dotychczasowych badań w zakresie działalności twórczej młodzieży w cyberprzestrzeni. Internet i jego rozrastająca się przestrzeń towarzyszą kolejnym pokoleniom już od kilkunastu lat, a mimo to nadal jest to obszar w niedostatecznym stopniu zbadany przez psychologów i pedagogów.
Szczegóły
Autor: Anna Karolina Badora
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL
ISBN: 9788373068810
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 318
Oprawa: Miękka