Escape Quest: Za garść neodolarów
Egmont
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
35,20 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room.
Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie.
Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji.
Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy…
Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: „Dołącz do nas”.
O autorach: Corentin Lamy i Joffrey Ricome są dziennikarzami we francuskiej gazecie „Le Monde”, specjalizującymi się w cyfrowych technologiach. Laurent Miny to ilustrator współpracujący z wieloma francuskimi wydawcami czasopism i książek, takimi jak Bayard, Le Pré aux Clercs, Nestiveqnen, czy Hachette.
Czym są gamebooki?
Gamebooki z serii Escape Quest są przeznaczone do samodzielnej zabawy, ale czasem przydaje się pomoc rodziny czy znajomych. Mechanika gry pozwala na wspólne główkowanie nad zadaniami oraz dzielenie się wrażeniami z gry, a podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu.
Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.
Wszystkie zagadki i zadania wymagają logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”.
Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie.
Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji.
Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy…
Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: „Dołącz do nas”.
O autorach: Corentin Lamy i Joffrey Ricome są dziennikarzami we francuskiej gazecie „Le Monde”, specjalizującymi się w cyfrowych technologiach. Laurent Miny to ilustrator współpracujący z wieloma francuskimi wydawcami czasopism i książek, takimi jak Bayard, Le Pré aux Clercs, Nestiveqnen, czy Hachette.
Czym są gamebooki?
Gamebooki z serii Escape Quest są przeznaczone do samodzielnej zabawy, ale czasem przydaje się pomoc rodziny czy znajomych. Mechanika gry pozwala na wspólne główkowanie nad zadaniami oraz dzielenie się wrażeniami z gry, a podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu.
Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru.
Wszystkie zagadki i zadania wymagają logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”.
Szczegóły
Autor: Joffrey Ricome, Corentin Lamy
Wydawnictwo: Egmont
Seria: Escape Quest
Kod paskowy: 9788328198777
ISBN: 978-83-281-9877-7
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 96
Format: 27.0×19.2cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.4 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Opowieść o Angelinie Brownie
Zielona Sowa
Niesamowity Billy Wilde
Zielona Sowa
Kicia Kocia i Nunuś. Pa, pa smoczku!
Media Rodzina
Kicia Kocia sprząta
Media Rodzina
Kicia Kocia na placu zabaw
Media Rodzina
Trefny Tatuś
Mała kurka
Pomóż dziecku mniej myśleć
Feeria
Kicia Kocia i Nunuś. Sprzątamy!
Media Rodzina