Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Petrus
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
29,00 PLN
Nasza cena
23,49 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 18,42 zł

Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów.

Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści.

Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych.
ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
    Autor: Klaudia Cymanow-Sosin
    Wydawnictwo: Petrus
    ISBN: 9788377205747
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 154
    Oprawa: miękka

    Recenzje