Kwalifikacja HAN.01. Sprzedaż towarów
eMPi2
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
46,74 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 37,96 zł
Podręcznik Sprzedaż towarów dla kwalifikacji Prowadzenie sprzedaży HAN.01 opracowano na podstawie podręcznika Obsługa klientów, dostosowując go do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa zawodowego.
W podręczniku opisano:
- zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
- marketing w przedsiębiorstwie handlowym (promocję, reklamę, funkcje opakowania, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
- realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
- ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, rękojmię, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
W podręczniku opisano:
- zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
- marketing w przedsiębiorstwie handlowym (promocję, reklamę, funkcje opakowania, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
- realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
- ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, rękojmię, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
Szczegóły
Autor: Iwona Wielgosik
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149732
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 220
Oprawa: miękka