Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

CeDeWu
Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
65,00 PLN
Nasza cena
61,66 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,06 zł

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
- nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany;
- nowej relacji, która może być nawiązywana z „tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci;
- nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy.

Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji.

Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji.

Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
    Autor: Wiesława Caputa
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381022347
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 250
    Format: 16.5 x 23.5 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.405 kg

    Recenzje