Teoria komunikowania publicznego i politycznego
Astrum
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
29,85 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego.
Szczegóły
Autor: Bogusława Dobek-Ostrowska, Robert Wiszniowski
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372490926
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 248
Format: 19.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dystynktywny słownik synonimów
Inwestycje
Córka Robrojka
Akapit Press