Marketing polityczny Studium porównawcze
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
27,51 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie
i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy.
Między innymi niespodziewany sukces Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców.
Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Spis treści:
I - Historia zastosowania marketingu politycznego
II - Cechy szczególne marketingu politycznego
III - Analiza rynku politycznego
Szczegóły
Autor: Mazur Marek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114737202
ISBN: 9788301147372
Kategoria: Podręczniki
Szkoła wyższa
Przedmiot: Przedsiębiorczość
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 359
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Po zmierzchu
Muza