Instrumentoznawstwo z propedeutyką instrumentacji
Akademia Muzyczna w Katowicach
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
17,15 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 16,91 zł
Niniejsza książka stanowiąca skondensowany skrypt 14 wykładów, obejmujący zagadnienia instrumentoznawstwa (cz. I, wykłady 1-7) oraz instrumentacji (cz. II, wykłady 8-14) przeznaczona jest w pierwszym rzędzie dla studentów uczelni muzycznych kształcących się na kierunku Jazz i muzyka estradowa, lecz również kierowana jest do adeptów sztuki muzycznej, chcących zgłębić swą wiedzę w zakresie budowy, możliwości wykonawczych oraz charakterystyki brzmienia instrumentów akustycznych solowych oraz wchodzących w skład orkiestry symfonicznej, kameralnej, big-bandu czy różnego rodzaju zespołów kameralnych klasycznych i jazzowych. W publikacji poruszone są też zagadnienia dotyczące budowy, możliwości wykonawczych i charakterystyki brzmienia aparatu głosowego jako instrumentu wykorzystywanego w śpiewie solowym i zespołowym. Zakres poruszanej problematyki instrumentacyjnej obejmuje, w skondensowanej formie, fundamentalne zasady klasycznej orkiestracji na wybrane zespoły kameralne i orkiestrowe. Szerzej odniesiono się do podstawowych sposobów aranżacji na małe zespoły jazzowe typu combo oraz duży zespół jazzowy czyli big-band. Niniejszy podręcznik będzie z pewnością pomocny w zrozumieniu specyfiki każdego instrumentu muzycznego oraz zasad obowiązujących adepta sztuki instrumentacji podczas pracy nad orkiestracją, aranżacją czy też w procesie komponowania.
Szczegóły
Autor: Jacek Glenc
Wydawnictwo: Akademia Muzyczna w Katowicach
ISBN: 9788385679998
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 63
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Muzyka elektroniczna
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Słowniczek oznaczeń i skrótów muzycznych
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Encyklopedia hip-hopu
Wydawnictwo Niezależne
Historia Jazzu
100 wykładów
100 wykładów
Infomax E.
Sztuka dźwięku technika i realizacja
Wojciech Marzec
Hip Hop Genealogia 1
Timof i cisi wspólnicy
Dlaczego Duchamp nie czesał się z przedziałkiem?
Universitas