Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Adam Marszałek
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,70 PLN
Nasza cena
54,67 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,47 zł

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16 x 22.5 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
    Autor: Olszanecka-Marmola Agata
    Wydawnictwo: Adam Marszałek
    ISBN: 9788381802253
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 386
    Format: 16 x 22.5 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.575 kg

    Recenzje