Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Adam Marszałek
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
54,67 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,47 zł
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
Szczegóły
Autor: Olszanecka-Marmola Agata
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788381802253
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 386
Format: 16 x 22.5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.575 kg