Marketing

Rebis
Marketing
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
119,00 PLN
Nasza cena
104,96 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących:
- budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań;
- utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych;
- dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 21.6 x 27.6 cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Marketing
    Autor: Kotler Philip, Keller Kevin Lane
    Wydawnictwo: Rebis
    ISBN: 9788381881173
    Tytuł oryginału: Marketing Management 14th edition
    Tłumacz: Zawiślak Marek
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 848
    Format: 21.6 x 27.6 cm
    Oprawa: miękka ze skrzydełkami

    Recenzje