Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07.
eMPi2
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
49,14 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,02 zł
Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne planowanie marketingowe. Rozdziały zakończone są ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Szczegóły
Autor: Małgorzata Pańczyk
Wydawnictwo: eMPi2
ISBN: 9788365149749
Kategoria: Podręczniki
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 175