Sponsoring sportu w warunkach globalizacji
Dylematy, przemiany, obciążenia i wyzwania

Difin
Sponsoring sportu w warunkach globalizacji
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
40,00 PLN
Nasza cena
35,50 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2007
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Sponsoring sportu w warunkach globalizacji
    Podtytuł: Dylematy, przemiany, obciążenia i wyzwania
    Autor: Sporek Tadeusz
    Wydawnictwo: Difin
    Kod paskowy: 9788372517975
    ISBN: 978-83-7251-797-5
    Języki: polski
    Rok wydania: 2007
    Ilość stron: 220
    Format: 15.5x23.0cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: