Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku
SBP
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
36,17 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,56 zł
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródłowych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonaukowa, netografia, umowy, prezentacje.
Szczegóły
Autor: Jarosław Kończak
Wydawnictwo: SBP
Seria: Nauka - Dydaktyka - Praktyka
ISBN: 9788365741486
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 344
Format: 16,5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.57 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rysunek dla początkujących
Olesiejuk
Sport to pieniądz
wsółczesny sport w świecie biznesu
wsółczesny sport w świecie biznesu
Katedra Wydawnictwo Naukowe