Zakodowany zamek. Gra na kodowanie. Kapitan Nauka
Edgard
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
43,70 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,46 zł
Pomóż swojemu dziecku postawić pierwsze kroki na drodze programisty!
"Gra na kodowanie Zakodowany zamek Kapitan Nauka" to doskonała zabawa dla całej rodziny! Odkryjcie swoje pokłady kreatywnego myślenia i połączcie siły, aby rozwiązać trudne zagadki!
"Zakodowany zamek" to gra kooperacyjna, która pomaga zrobić pierwsze kroki na drodze programisty. A wszystko to w aurze wspaniałej zabawy i bez użycia komputera!
Gra została opracowana na podstawie popularnego systemu nauczania STEM, czyli połączenia nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki. W tej metodzie nacisk kładziony jest na rozwój umiejętności logicznego myślenia, kreatywności oraz rozwiązywania problemów.
W planszowej grze "Zakodowany zamek" zadaniem graczy jest rozwiązywanie zagadek oraz układania odpowiednich sekwencji kart, które tworzyć będą spójne komunikaty i algorytmy. Tylko w ten sposób czarodziej będzie mógł uprzedzić niecne duchy i zdobyć bajeczne skarby. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 4. roku życia.
O grze:
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej mamtemoc
Autorzy:
Hubert Bobrowski jest autorem licznych gier edukacyjnych dla dzieci. Jego produkcje zabierają młodych graczy w świat nauki, historii i magii. Wszystko to w ramach wspaniałej zabawy dla całej rodziny! W skład serii "Kapitan Nauka" wchodzą również takie gry jak: "Co za emocje!", "Sprzątanie", "Moje ciało", "Kształty i figury", "Zima", "Boże Narodzenie" oraz "Historia Polski". Wszystkie plansze i karty zostały wykonane z twardej tektury, co zapewnia bezpieczeństwo zarówno graczy, jak i samej gry.
Za piękne oprawy graficzne odpowiedzialna jest Justyna Hołubowska-Chrząszczak.
"Gra na kodowanie Zakodowany zamek Kapitan Nauka" to doskonała zabawa dla całej rodziny! Odkryjcie swoje pokłady kreatywnego myślenia i połączcie siły, aby rozwiązać trudne zagadki!
"Zakodowany zamek" to gra kooperacyjna, która pomaga zrobić pierwsze kroki na drodze programisty. A wszystko to w aurze wspaniałej zabawy i bez użycia komputera!
Gra została opracowana na podstawie popularnego systemu nauczania STEM, czyli połączenia nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki. W tej metodzie nacisk kładziony jest na rozwój umiejętności logicznego myślenia, kreatywności oraz rozwiązywania problemów.
W planszowej grze "Zakodowany zamek" zadaniem graczy jest rozwiązywanie zagadek oraz układania odpowiednich sekwencji kart, które tworzyć będą spójne komunikaty i algorytmy. Tylko w ten sposób czarodziej będzie mógł uprzedzić niecne duchy i zdobyć bajeczne skarby. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 4. roku życia.
O grze:
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej mamtemoc
Autorzy:
Hubert Bobrowski jest autorem licznych gier edukacyjnych dla dzieci. Jego produkcje zabierają młodych graczy w świat nauki, historii i magii. Wszystko to w ramach wspaniałej zabawy dla całej rodziny! W skład serii "Kapitan Nauka" wchodzą również takie gry jak: "Co za emocje!", "Sprzątanie", "Moje ciało", "Kształty i figury", "Zima", "Boże Narodzenie" oraz "Historia Polski". Wszystkie plansze i karty zostały wykonane z twardej tektury, co zapewnia bezpieczeństwo zarówno graczy, jak i samej gry.
Za piękne oprawy graficzne odpowiedzialna jest Justyna Hołubowska-Chrząszczak.
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl
Szczegóły
Autor: Hubert Bobrowski
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5903699821046
ISBN: 590-36-99821-04-6
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Format: 25.0 x 24.5 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Redakcja: Hołubowska-Chrząszczak Justyna
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Znajdź pluszaka
Wiek: 3+
Wiek: 3+
Muduko
Wieczór pełen cudów
Zielona Sowa
Telefon od Mikołaja
Lekkie
Światełko w oknie
Znak
Kryjówki zwierząt bez tajemnic
Olesiejuk