Badanie potrzeb klienta

Złote Myśli
Badanie potrzeb klienta
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
32,90 PLN
Nasza cena
30,12 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 26,09 zł

Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?
Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!
Wiedza, która zaprocentuje

W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.

Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju firmy, badania potrzeb.

Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i przejrzysty nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz informacje oraz rozwiązania, które sprawią, że przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością doskonale rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszelkiego rodzaju transakcji.

Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby oraz momenty, w których wykorzystasz informacje zebrane podczas przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najbardziej efektywnych metodach użycia tych danych.

Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez potrzeby czytania całych rozdziałów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 210x140x10 mm
  • Oprawa: broszurowa
  • Tytuł: Badanie potrzeb klienta
    Autor: Urszula Bartkowska
    Wydawnictwo: Złote Myśli
    ISBN: 9788377019474
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 192
    Format: 210x140x10 mm
    Oprawa: broszurowa

    Recenzje