Feedback i inne brzydkie słowa
Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
MT Biznes
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
43,66 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,25 zł
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne!
Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback.
Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontr produktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Autorki tej książki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska.
O autorkach:
Laura Dowling Grealish jest starszą konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego stopnia w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na Pacific Lutheran University
M. Tamra Chandler jest założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes” do najlepszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System oraz Bill & Melinda Gates Foundation.
Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback.
Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontr produktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Autorki tej książki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska.
O autorkach:
Laura Dowling Grealish jest starszą konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego stopnia w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na Pacific Lutheran University
M. Tamra Chandler jest założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes” do najlepszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System oraz Bill & Melinda Gates Foundation.
Szczegóły
Podtytuł: Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
Autor: M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380879140
Tytuł oryginału: Feedback (and Other Dirty Words): Why We Fear It, How to Fix It
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 224
Format: 14,1 x 21,8 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Głaskologia
Instytut Kreowania Skuteczności
Ekstremalne przywództwo
Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu
Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu
SQN - Sine Qua Non
Informacja zwrotna
Świat Książki
Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany
Znak Literanova