Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych
Astrum

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
84,78 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 68,67 zł
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystepnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunkacji i uzywanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.).
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul.Norwida 19/6
50-374 Wrocław (Polska)
tel: 733468895
email: l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
Szczegóły
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779564
Rok wydania: 1994
Ilość stron: 356