Gamification
Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Wydawnictwo Naukowe PWN
Gamification
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
67,49 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 56,61 zł

Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” to pierwsza publikacja na ten temat. Autorzy, którzy mają na swoim koncie kilkanaście dużych projektów badawczych z wykorzystaniem gamification, dzielą się doświadczeniem i wiedzą. „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” to praktyczna i niezbędna lektura dla specjalistów zajmujących się badaniami marketingowymi i konsumenckimi, agencji badawczych, marketingowców oraz studentów socjologii, marketingu, informatyki.

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy?

Ze wstępu autorów
„Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym”.
- prof. dr hab. Małgorzata Bombol

„Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe”.
- dr Michał Jan Lutostański

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Gamification
    Podtytuł: Jak wygrać zaangażowanie respondenta
    Autor: Anna Gorączka, Michał Protasiuk
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301213763
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 206
    Format: 16,5 x 23,5 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje