Kaizen
Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
43,71 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu.
Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla której wyzwaniem były różnice mentalności Japonii i Zachodu. Czytamy w przedmowie: () zachodni menedżerowie preferują nagłe zmiany, oparte na technologiach i znacznych inwestycjach, Japończycy wolą małymi krokami nieustannie doskonalić procesy, opierając się na zdrowym rozsądku i zaangażowaniu pracowników. () Te dwa różne podejścia autor nazywa innowacyjnością i kaizen. Wyzwaniem, jakie stawia przed menedżerami, jest zaadoptowanie ich obu. Bowiem jedynie synergia innowacyjności i kaizen warunkuje osiągnięcie trwałego sukcesu.
Kaizen nie można zgłębić poprzez studiowanie ksiąg. Prawdziwa nauka płynie z codziennego praktykowania tej dziedziny. Czytelnik, zanim wejdzie na drogę kaizen, ma okazję poznać tę praktyczną stronę zarządzania w systemie ciągłego doskonalenia poprzez liczne analizy przypadków wdrożeń i funkcjonowania kaizen w firmach japońskich.
O AUTORZE
Masaaki Imai to światowy ekspert kaizen, nazywany guru lean i architektem ciągłego doskonalenia. Jest pionierem i liderem w promowaniu kaizen w świecie. Jego przełomowa, pierwsza książka na ten temat, zatytułowana KAIZEN: Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii, została opublikowana w roku 1986 i od tego czasu przetłumaczona na ponad 20 języków (w tym japoński). Jest również autorem Gemba Kaizen, kolejnego bestsellera, który wydano w Polsce w roku 2006. Obecnie kończy pracę nad trzecim tytułem.
W 1985 roku założył KAIZEN Institute, międzynarodową organizację posiadającą dziś dwadzieścia biur na całym świecie. Jest często zapraszanym mówcą na międzynarodowe konferencje. Przemawiał w ponad 30 krajach, również w Polsce. Masaaki Imai urodził się w Tokio w 1930 roku.
Uznany na całym świecie guru zarządzania jakością prezentuje tajniki sukcesu japońskich producentów, ich doświadczenia, techniki, instrumenty nieustannego doskonalenia organizacji, zarządzania procesami, produktami i technologią.
"Poradnik szczególnie przydatny dla menedżerów, audytorów, studentów i wszystkich zainteresowanych trwałą przewagą konkurencyjną swoich organizacji."
prof. dr hab. Krystyna Cholewicka-Goździk
"Filozofia kaizen zakłada pozytywny kierunek zmian doskonalenie ludzi, procesów, wyrobów i usług, struktur organizacyjnych itd. Książka zapoznaje Czytelnika z wieloma jej elementami, m.in. z wykorzystaniem cyklu PDCA, działalnością kół jakości, podejściem do relacji przełożonypodwładny czy do problemu konkurencji. Doskonalenie nigdy się nie kończy, a ta świetna publikacja może być znakomitym wsparciem w tym procesie dla menedżerów, kadry inżynieryjno-technicznej, operatorów, ludzi nauki i studentów. "
prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Borkowski Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla której wyzwaniem były różnice mentalności Japonii i Zachodu. Czytamy w przedmowie: () zachodni menedżerowie preferują nagłe zmiany, oparte na technologiach i znacznych inwestycjach, Japończycy wolą małymi krokami nieustannie doskonalić procesy, opierając się na zdrowym rozsądku i zaangażowaniu pracowników. () Te dwa różne podejścia autor nazywa innowacyjnością i kaizen. Wyzwaniem, jakie stawia przed menedżerami, jest zaadoptowanie ich obu. Bowiem jedynie synergia innowacyjności i kaizen warunkuje osiągnięcie trwałego sukcesu.
Kaizen nie można zgłębić poprzez studiowanie ksiąg. Prawdziwa nauka płynie z codziennego praktykowania tej dziedziny. Czytelnik, zanim wejdzie na drogę kaizen, ma okazję poznać tę praktyczną stronę zarządzania w systemie ciągłego doskonalenia poprzez liczne analizy przypadków wdrożeń i funkcjonowania kaizen w firmach japońskich.
O AUTORZE
Masaaki Imai to światowy ekspert kaizen, nazywany guru lean i architektem ciągłego doskonalenia. Jest pionierem i liderem w promowaniu kaizen w świecie. Jego przełomowa, pierwsza książka na ten temat, zatytułowana KAIZEN: Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii, została opublikowana w roku 1986 i od tego czasu przetłumaczona na ponad 20 języków (w tym japoński). Jest również autorem Gemba Kaizen, kolejnego bestsellera, który wydano w Polsce w roku 2006. Obecnie kończy pracę nad trzecim tytułem.
W 1985 roku założył KAIZEN Institute, międzynarodową organizację posiadającą dziś dwadzieścia biur na całym świecie. Jest często zapraszanym mówcą na międzynarodowe konferencje. Przemawiał w ponad 30 krajach, również w Polsce. Masaaki Imai urodził się w Tokio w 1930 roku.
Uznany na całym świecie guru zarządzania jakością prezentuje tajniki sukcesu japońskich producentów, ich doświadczenia, techniki, instrumenty nieustannego doskonalenia organizacji, zarządzania procesami, produktami i technologią.
"Poradnik szczególnie przydatny dla menedżerów, audytorów, studentów i wszystkich zainteresowanych trwałą przewagą konkurencyjną swoich organizacji."
prof. dr hab. Krystyna Cholewicka-Goździk
"Filozofia kaizen zakłada pozytywny kierunek zmian doskonalenie ludzi, procesów, wyrobów i usług, struktur organizacyjnych itd. Książka zapoznaje Czytelnika z wieloma jej elementami, m.in. z wykorzystaniem cyklu PDCA, działalnością kół jakości, podejściem do relacji przełożonypodwładny czy do problemu konkurencji. Doskonalenie nigdy się nie kończy, a ta świetna publikacja może być znakomitym wsparciem w tym procesie dla menedżerów, kadry inżynieryjno-technicznej, operatorów, ludzi nauki i studentów. "
prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Borkowski Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Szczegóły
Podtytuł: Klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii
Autor: Masaaki Imai
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040002
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Tytuł oryginału: Kaizen, The key to Japan's Competitive Success
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 278
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.594 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Duży słownik polsko-niemiecki niemiecko-polski
Langenscheidt
Filozofia Kaizen w biurze
Helion
Sztuka wojny według Machiavellego
Onepress
Kierowca
Albatros
Filozofia a zarządzanie
Wolters Kluwer