Alicja w krainie słów
Wiek: 10+
Egmont
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
Nasza cena
79,19 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,41 zł
Czy macie ochotę na herbatkę? I to w szczególnym towarzystwie Alicji i Szalonego Kapelusznika.
Wszyscy pamiętamy tę historię z kart Lewisa Carrolla, a dzisiaj zapraszamy do rozgrywki słownej, gdzie zasady ustanawia sama Królowa Kier.
Królowa Kier, władczyni Krainy Czarów, zaprosiła cię na herbatkę w pałacowych ogrodach. Królowa lubuje się w ustanawianiu dziwacznych praw. Na przykład dzisiaj zabroniła używania niektórych liter alfabetu! Każdy, kto wypowie słowo zawierające zakazane litery, będzie musiał jak niepyszny wracać do domu. Czy zdołasz wytrwać do końca przyjęcia?
„Alicja w krainie słów” to niezwykle szybka, szalona gra słowna doskonała na imprezy.
Gracze wcielają się w postaci z bajki o Alicji w Krainie Czarów, obdarzone różnymi zdolnościami. Wszyscy zostali zaproszeni na herbatkę u Królowej Kier i muszą stosować się do zwariowanych zasad. Gracze szybko wypowiadają słowa związane z jakimś szczególnym tematem. Nie mogą przy tym używać zakazanych liter. Jeśli ktoś popełni błąd albo skończy mu się czas, odpada! Czas odmierzany jest za pomocą specjalnego grającego imbryka.
Elementy gry:
Wszyscy pamiętamy tę historię z kart Lewisa Carrolla, a dzisiaj zapraszamy do rozgrywki słownej, gdzie zasady ustanawia sama Królowa Kier.
Królowa Kier, władczyni Krainy Czarów, zaprosiła cię na herbatkę w pałacowych ogrodach. Królowa lubuje się w ustanawianiu dziwacznych praw. Na przykład dzisiaj zabroniła używania niektórych liter alfabetu! Każdy, kto wypowie słowo zawierające zakazane litery, będzie musiał jak niepyszny wracać do domu. Czy zdołasz wytrwać do końca przyjęcia?
„Alicja w krainie słów” to niezwykle szybka, szalona gra słowna doskonała na imprezy.
Gracze wcielają się w postaci z bajki o Alicji w Krainie Czarów, obdarzone różnymi zdolnościami. Wszyscy zostali zaproszeni na herbatkę u Królowej Kier i muszą stosować się do zwariowanych zasad. Gracze szybko wypowiadają słowa związane z jakimś szczególnym tematem. Nie mogą przy tym używać zakazanych liter. Jeśli ktoś popełni błąd albo skończy mu się czas, odpada! Czas odmierzany jest za pomocą specjalnego grającego imbryka.
Elementy gry:
- 1 grający imbryk (do odmierzania czasu)
- 8 kart postaci
- 8 karat punktacji
- 60 kart tematów
- 42 żetony punktów
- 3 żetony czasu
- 1 żeton Pana Gąsienicy
- 25 kart zakazanych liter
Liczba graczy: 3-8
Czas gry: 25 minut
Wiek: 10+
Czas gry: 25 minut
Wiek: 10+
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 10+
Producent: Egmont
ISBN: 5903707560004
Format: 25 x 25 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.673 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wiek wątpliwości
Noir Sur Blanc
Polscy himalaiści
Marginesy
Reksio. Pies na medal
Papilon
Draftozaur
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Nasza Księgarnia
Radość
Opowiastki dla dzieci
Opowiastki dla dzieci
Papilon
Chłopiec i pingwin
Tekturka