E-marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy

Wydawnictwo Naukowe PWN
E-marketing
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
112,10 PLN
Nasza cena
101,90 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 87,55 zł

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki? jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają socjal media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: E-marketing
    Podtytuł: Współczesne trendy. Pakiet startowy
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301215156
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 550
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.87 kg
    Redakcja: Królewski Jarosław, Sala Paweł

    Recenzje