Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce
Wydawnictwo Naukowe UMK
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
36,45 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu lat nieodzowne.
Aspektem rozważanym na łamach monografii jest wykorzystanie najnowszych rozwiązań IT w budowie serwisów internetowych instytucji kultury w Polsce. Obiektem autorskich badań stały się zaś biblioteki, centra kultury, filharmonie, opery, instytucje filmowe, teatry, muzea i galerie.
Poddano weryfikacji takie czynniki wpływające na odbiór i poprawne funkcjonowanie strony, jak: technologie wykonania serwisu, obecność instytucji w mediach społecznościowych, audyt dostępności i optymalizacji dla wyszukiwarek, testy mobilności oraz występowanie podstawowych funkcjonalności (m.in. wielojęzyczność, BIP, RSS).
Szczegóły
Autor: Mariusz Jarocki, Paweł Marzec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323143574
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 206
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Szym Pansik ma zły humor
Papilon
Bruegel. Zbliżenia
Arkady
Mity hebrajskie. Księga rodzaju
Vis-a-Vis Etiuda
Źródła kultury Indii
Vis-a-Vis Etiuda
Szym Pansik ma własne zdanie
Papilon
Michałowski
Rysunek
Rysunek
Bosz
Fenomenologia religii
Vis-a-Vis Etiuda
Od Florencji do Nowego Meksyku
Pisma z historii sztuki i kultury
Pisma z historii sztuki i kultury
słowo/obraz terytoria