Religia - media - popkultura

Więź
Religia - media - popkultura
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
24,38 PLN
Oszczędzasz 31%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 24,38 zł

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x20.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Religia - media - popkultura
    Autor: Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska
    Wydawnictwo: Więź
    ISBN: 9788365424853
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 220
    Format: 14.5x20.0cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.285 kg

    Recenzje